неділя, 22 жовтня 2017 р.

    КАНЮК ЗВИЧАЙНИЙ - ПТАХ РОКУ - 2017
         Бережіть птахів

В небі гордо він літає –
Крила вгору підіймає,
Обійма простори сині –
Здобич на землі шукає.

Він з сімейства яструбиних,
«Сарич», - діти називають.
Невеликого він зросту,
Це пернатий хижий птах.

Він живе по всій Європі –
У лісах його зустрінеш,
Він кружляє над полями –
Виглядає з висоти.

Я – КАНЮК, хоч і звичайний,
Але сили маю досить,
Захищу свою домівку -
І родину, і дітей.

 Мої кігті можуть битись,
Пазурями – захищаюсь.
Знищу гризунів маленьких,
Користь принесу я вам.

Якщо ти в степу гуляєш –
Раптом чуєш нявкіт кішки.
Знай, що я на змій полюю,
Знищую і гризунів.

Від отрути можу вмерти,
Але це буває рідко.
Зазвичай я переможець,
Хоч розбійником зовуть.

Я людей не полюбляю,
Бо мене ловити люблять,
Дресерують на куріпок,
І молоденьких кролів.

У неволі я сумую,
Але хитрість гарну маю,
Тож не варто мене, птаха,
В клітку просто так садить.

Україну полюбив я!
Я осілим стаю птахом.
Нас багато вже гніздиться,

Тож чіпати нас не смій!

                       Автор: Григорчук Аріна

Немає коментарів:

Дописати коментар